Moments Of Love - Kapitel 38

Tidigare:
-We were gonna se if everything's ok.. But clearly.. you guys are just fine.. Sa en bekant röst och Louis mun lämnade min direkt. 
Han stod dock fortfarande precis mellan mina ben lika nära som innan vilket inte var så smart.. 
-Harry! What the hell! Utbrast Louis och Harry brast ut i skratt. 
-Just dont make any kids.. at least not here.. Sa han innan han vände på klacken och gick. 
-Well that was.. I'm sorry Louis, i shouldn't have.. It's all so wrong.. I think i should check what the problem is.. Sa jag snabbt och hoppade ner från kanten där Louis tidigare placerat. 
Varför varför varför?
Harrys Perspektiv:
 
Nej, nu får det vara nog.. Varför undvek Nicky mig? Vad har jag gjort henne? Och varför smsar vi inte som förut? 
Allt det där visste jag inte men en sak visste jag iallafall och det är att jag måste ringa henne och be henne komma.. Jag måste få prata med henne och reda ut vad det nu kan vara... 
 
Ska jag trycka på ring? Jag måste.. Jag förde mitt finger mot skärmen och efter att ha drämmt till mig själv mentalt så tryckte jag ring.
Efter 4 signaler svarade hon. 
-Hi Harry, sa hon. 
-Hi, how are you? 
-Fine fine, you? 
-Loads of work lately but yeah, it's moving.. 
-Well, thats good. 
-Okay.. so i didn't call to chat... I want to see you.... Can i pick you up soon? Frågade jag och bet mig i läppen. 
-Ehm... Yeah.. I'll be ready in 30 minutes if you can come by then. 
-I'll be there, see you. 
-See ya, 
 
 Jag lade på och gjorde mig i ordning... Jag fixade till mitt hår, bytte kläder till ett par mörka jeans, en vit t-shirt, en blå kofta och ett par vita låga converse innan jag satte mig ner och väntade så att jag inte körde dit för tidigt.
 
Klockan var tillräckligt mycket och jag stod utanför Nickys dörr efter att ha knackat. Hennes fotsteg hördes och sedan öppnade hon dörren. 
-Hello, sa hon och log. 
-Hi love, sa jag och granskade henne, hennes hår var utsläppt, hon bar ett par fladddriga shorts med ett linne
och hon var otroligt vacker! 
Jag steg fram och lade mina armar om henne och höll henne tätt intill min kropp. 
-Let's go? sa jag och släppte henne, hon nickade mot min axel och vi begav oss mot hissen. 
-Harry, i'm really curious.. Sa hon och kom närmre mig där vi stod. 
-I would've been too, but let's take it in my flat.. 
 
-So what is it about? frågade hon nervöst när va satt oss i soffan, jag såg på henne att hon var skrämd och att skrämma henne var det sista jag ville. 
-It's about this girl.. började jag och Nicky nickade åt mig att fortsätta.
-I really like her.. I think I'm in love with her but she doesn't know.. I flirt with her and give her hints but she won't see it.. Do you think i shouls tell her? 
Frågade jag och log lite mot henne.
-Um yeah.. y..you should.. stammade hon fram. Varför reagerade hon inte? jag hade på sätt och vis förklarat min kärlek för henne men hon verkar itne förstå.. 
-Nic, what's the matter? You've been so sad lately..? sa jag och hoppade närmare henne för att få henne att känna sig säkrare. 
-No I haven't been sad, I guess im tired.. sa hon och försökte övertala mig med ett litet leende. 
-I'm not buying that.. tell me Nicky, i don't like seeing you like this.. what's the reason... maybe I can help? sa jag och hon suckade.
-Thats the thing Harry, you can't.. Sa hon och jag började nästan bli lite frustrerad. 
-Why? Thats what i should do, I care you know? sa jag och hennes ögon mötte mina. 
-Because you like her Harry, thats the freaking problem! Utbrast hon plötsligy väldigt högt.
-So you don't like me back? frågade jag och försökte samla ihopa alla pusselbitarna. 
-Don't like you back? Harry, you just told me about how you're in love with that girl ''Ggirl'' what does that have to do with my feelings? frågade hon och jag förstod ingenting. 
-''Ggirl' what do you knwo about her anyway? frågade jag och hon tittade störgt på mig. 
-I know that you ''love-text'' eachother, isn't that enough? frågade hon och nu, började allt falla på plats. 
-Nicky, ''Ggirl'' is Gemma, my sister silly! Sa jag och hennes haka föll. 
-What? 
-Oh my god! did you actually think that it was a girl i was talking to? frågade jag och ett retfullt leende började leka sig på mina läppar. 
-It was kind of obvious.. sa hon och tittade ner i sina händer. 
-I was trying to make things romantic.. like tellign you about it in an indirect way but i guess i'll just have to throw it in your face then, sa jag med ett flin. 
-What? sa hon förvirrat, stackarn. 
-Nicky, I'm in love with you, sa jag och hon tittade förvånat på mig, inte förvånat som man brukar, utan som om jag hade ett tredje öga i pannan. 
-Me? frågade hon och skakade på huvudet.
-Yeah, you, sa jag och hon började le. 
-Tell me now, what do you feel? frågade jag och hon tittade upp i mina ögon. 
-I'm.. i..in love w...with you too, lyckades hon faktist säga. 
Lyckan som spred sig i mig var helt obeskrivlig, jag var kär i henne och hon var kär i mig, det kunde inte bli bättre.. absolut perfekt.. 
Jag förde min ena hand mot hennes och höll den i min samtidigt som min andra hand kupade sig om hennes kind, våra ansikten närmade sig varandra och hennes snabba andetag hörde jag nu väldigt tydligt.
Med läpparna 2 centimeter ifrån hennes öppande jag min mun och sa: 
-Relax, i'm not gonna bite, 
och med de orden sagda så möttes våra läppar i vår första kyss, passionen och känslorna som flödade var så starka att jag inte visste hur jag skulle hantera något av det så jag lät min kropp bestämma, 
 
Nickys läppar var pressade mot min kind och filmens eftertext rullade, jag kröp upp i Nickys famn och lade armarna om henne. 
-You really like to cuddle, since you haven't left my side all day, sa hon och fnissade. 
-It depends who im with, sa jag och hon rodnade lite. 
-What's going to happen Harry, frågade hon och jag tittade upp på henne. 
-Just go with the flow.. we'll see were everything leads.. now let me enjoy this moment, Sa jag och blundade. 
-Cheeky lad, fnissade hon.
-Been told before, it's a part of my charm, the one that you love, sa jag. 

SÅ FIINT VÄDEEEER VARMT SOM SATAN!! 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Jättebra! :) längtar till nästa! :) kram! :) xx

2013-05-18 @ 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0