Moments Of Love - Kapitel 32

Tidigare:
Efter många frågor var vi framme och kön var inte lika farlig här. 
När vi tillslut kommit fram köpte vi några frappucinos eftersom vi blev frestade och juicen blev inte av. 
När vi tillslut fårr alla sju gick vi hela vägen tillbaka och i studion möttes jag av en person som redan nu hade förstört min dag...
 
 
 I get the best feeling in the world when you say hi to me, or even smile,
because I know even if just for a second, I crossed your mind.
Isabells Perspektiv:
 
 
 
 
När jag äntligen kommit hem, började jag rota efter min nyckel som, som vanligt lpg i botten av min stora väska.
Mina fingrar fann den kalla metallen och tillslut fick jag upp dörren. Ingen utom jag var hemma eftersom mamma och pappa fortfarande jobbade..
Klockan var lite mer än nio på kvällen så jag gissade på att de är klara snart.
Vi ska egentligen bara jobba till fyra men om vi blir klara idag så är vi lediga imorogon så mamma och pappa stannade kvar eftersom de hade lite av morgondagens arbete kvar. Själv var jag klar...
Jag tog av mig skorna och gick sedan i n till köket där jag bredde en macka som jag snabbt åt och sedan sprang jag upp på mitt rum.
Lampan tände jag och sedan slängde jag min väska på min säng som jag faktiskt bäddat idag, jag slängde mig på min sackosäck och tog sedan fram min mobil.
Sms från Bella... sms från mamma... sms från Louis! 
Jag öppnade hans sms direkt. 
 
Hi love, um.. so i was actually going to do this face to face but i couldn't wait... would you go out with me on a second date? x
 
Hi Lou! Yeah, a second date would be great! x 
 
What about next tuesday? x
 

Jag kollade kalendern i mobilen och den tisdagen hade jag inget planerat så jag skrev snabbt in ett svar. 
Jag svarade även mamma och Bella för den delen..
 
Jag reste mig upp och lade ifrån mig mobilen sedan gick jag mot min garderob där jag tog fram mina röda pyjamasbyxor och ett vitt linne samt underkläder innan jag gick in på toaletten där jag började med att tvätta bort mitt sminket och sedan tvätta ur ansiktet ordentligt sedan tog jag av mig mina kläder och hoppade in i duschen där jag rensade min kropp och mitt väldigt långa hår. 
Jag skyndade mig lite eftersom jag inte ville stå här hela kvällen. 
När jag blivit klar hoppade jag ut och började torka min kropp. 
 
Jag satte på mig mina kläder och borstade sedan igenom mitt blöta hår. Trött gick jag ut till mitt sovrum där jag satte mig på min säng med min dator..
Efter någon timme började mina ögonlock kännas tyngre och precis när de skulle stängas igen pep min mobil till.
 
Good night x Louis.
 
Good night xo 
 
Allt jag lyckades få ihop men ni fattar mellankapitlet....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

jättebra! :) längtar till nästa! :) kram! xxx

2013-03-27 @ 22:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0