Moments Of Love - Kapitel 31

Tidiagre:
Isabell kom in och lade nycklarna på bordet. 
Hennes föräldrar skulle ut så hon var tvungen att flytta sin bil så att deras skulle kunna koma ut. 
-Louis ringde och jag svarade nyss, sa jag och hon lös upp. 
Så typiskt att hennes leende tredubblas varje gång man nämner honom.
-Han var så otålmodig och orolig, det var sååå gulligt! Sa jag och hon skrattade.
-Vad sa han? frågade hon ivrigt. 
-Jag sa att du ringer honom så ta och gör det nu. 
Hon nickade och tog mobilen från bordet där jag lagt den.
-Hi Louis, Bella told me you called? sa hon och sedan började Louis berätta, vad han nu beröttade.... 
En vecka senare i studion 
Bellas Perspektiv:


Liam, som jag alltid jobbar med var i studion och det fanns en vers som bara inte ville samarbeta just nu.. Nämligen en låt vid namn Heart attack. 
 
Baby now that you're gone i can't 
stand dumb love songs, missig 
you is all I'm thinking about, yeah..
 
Liam belv sur och besviken och det såg jag på honom, men honom kunde jag inte skylla på.. Vi hade försölt snart 15 gånger men varje gång händer samma fel igen och Liam blir bara ännu mer frustrerad. 
Jag reste mig upp från min stol bakom redigeringsbordet och gick in till inspelningsrummet. 
-Hey, let's take a break.. It's gonna work i promise.. 
Sa jag och log värmande mot honom. 
-okay.. sa han och vi gick sedan och följde med mig, en aning motvilligt ut ur inspelningsrummet.
-Listen up Liam... Your voice is amazing and you can't doubt that ok? Sa jag och han suckade med en nick.
-But it's not working.. klagade han och jag suckade. 
-It will work but you'll need some time thats all.. försäkrade jag och han nickade.
-Thanks Bella, sa han och kramade om mig. 
-No problem, sa jag och han släppte försiktigt taget. 
Det var sånt som jag gillade med Liam.. Han var så snäll och.. det var svårt att beskriva men Niall hade sagt att han är som en nallebjörn och ja.. det kan man faktiskt säga.. han är väldigt snäll och jag trivdes i hans sällskap. 
-It's really warm today.. konstaterade han och jag nickade.
-I agree, propably the war,est day of the summer so far.. sa jag och han nickade.
-Now, you made me thirsty.. sa jag och han skrattade.
-Sorry, log han ursäktande.
-Haha, hey, what about soem fresh juice or something? frågade jag och han nickade ivrigt. 
-We could buy the others some too... they are recordnig now anyways... sa han och jag nickade.
-Lets go! Sa jag. 
 
-I hate walking... it's so... boring..., klagade jag och Liam skrattade.
Vi skulle bara till närmsta starbucks men  det var fullt så vi var tvugna att gå till nästa, som låg en lång bit bort.
-How to make it funny then? frågade han. 
-I don't know.. suckade jag och han skrattade igen.
-I know a game.. sa han och jag gav honom en frågande blick.
-It's a question game, sa han sedan.
-I'm in, so is it like the 20 questions? frågade jag sedan. 
-Yup, now let's start and i wanna begin! Sa han och jag nickade.
-Blue or grean? började han. 
-Blue, Apple or pear? 
-Apple, vanilla or choclate? 
-Choclate for sure! Curly or straight hair? frågade jag.
-Natural, hug or kiss? 
-depends on who it is but i like hugs, funny or serious, 
-Both, sleep or praty? 
-cuddle, if that counts, sa han. 
-Pool or ocean, fortsatte han. 
-pool... 
 
Efter många frågor var vi framme och kön var inte lika farlig här. 
När vi tillslut kommit fram köpte vi några frappucinos eftersom vi blev frestade och juicen blev inte av. 
När vi tillslut fårr alla sju gick vi hela vägen tillbaka och i studion möttes jag av en person som redan nu hade förstört min dag...
Och vem är det? 
Nu har uppdateringen blivit lite stabilare.. Jag ska kila iväg nu!
uppdaterar nog i övermorgon...! xxx
 

Kommentarer
Postat av: Bella

jättebra! :) längtar till nästa! :) kanske Ashley kram! xxx :)

2013-03-25 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0