Moments Of Love - Kapitel 7

Tidigare:
-Do you know what the plans are for today ? frågade han sedan.
-Yeah, they finished 'I would' so first of all your going to train some vocals after that you're free..
Sa jag.
-So it wont take more than two hours ? Frågade han hoppfullt.
-No, You can escape in about two hours, sa jag och gav honom ett flin. Jag trivdes i hans sällskap..
-Well, i actually wanted to ask you something.... sa han och en gnutta nervositet spred sig i mig .

Harrys Perspektiv:
-If you and Bella wanted to join us for dinner ? Sa jag och log svagt mot henne.
Hon såg ut att tänka ett tag men sa sedan:
-Sure, But i have to ask her first.
-Of course but there's one more thing i have to tell you.
Lade jag sedan till och gjorde min blick seriös även om vad jag skulle säga inte var seriöst...
-I don't accept no's so she better say yes.
Sa jag och flinade lite.
-We'll see, sa hon och flinade lite tillbaka innan vi fortsatte gå mot studion.
Väl där så öppnade jag den tjocka dörren och släppte in Bella innan mig.
Hon nicakde tacksamt och gick in.
Louis kom fort fram till mig och började ställa än massa frågor.
-Chill out Lou! I asked her to ask Bella if they wanted to eat dinner with us and she's gonna forward my question, so shut up and behave.
Fräste jag tyst.
-Okay Okay! Sa han men behöll ett stadigt leende på läpparna.
-Guys! Come and listen to the record now! Ropade Isabell.
Vi gick mot dem och satte oss ner på stolarna som var lediga, Bella tryckte på play och vår första inspelade sång spelades upp.
 
-It sounds really good girls! Thank you! Sa Liam först och log stort.
-I agree! You guys are great teachers! Utbrast Zayn och böjde sig fram för att
-We're really glad that you liked it! Sa hon.
 
-Are you done ? Frågade Louis och nästan drog ut oss ur studion.
-Hey man take it easy ? We're coming! Klagade Zayn och började gå i vanlig takt mot utgången.
-Bella i crave you in my care! Sa jag högt och lade armarna om hennes armar.
-I'm not food you know.. Sa hon och jag kramade istället om henne.
-Of course not! But you're funny and i want you to come.
Sa jag och hon log stort mot mig.
Jag släppte taget om henne och vi gick tillsammans mot min bil med Zayn och Niall efter oss medan de andra åkte med Louis.
Vi hoppade in i bilen och jag satte mig i förarsätet, Bella satte sig i baksätet tillsammans med Niall och Zayn satte sig bredvid mig i framsätet.
Efter några samtal me Louis så betsämde vi oss för att äta på en mysig italiensk restaurang som låg ganska nära.
-We're here!

Kort och lite tråkigt men ni ska få bra uppdatering imorgon! Ledsen för den sega veckan! Ska gottgöra er! Hoppas att ni stannar kvar!
LOVE
Sally
 

Kommentarer
Postat av: Bella

jättebra! :) längtar till nästa! :) åå vad harry är gullig naaaw <3 kram! xx såklart att jag stannar kvar :D <3

2013-02-01 @ 21:56:58
Postat av: Bella

när kmr nästa btw? :) kram! xx

Svar: NU!xx
Sally

2013-02-02 @ 18:49:32
Postat av: Issa

Jätte bra (y) xx

2013-02-03 @ 21:36:03
URL: http://dreamoned.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0