Moments Of Love - Kapitel 20

Tidigare:
Jag behövde henne nära mig, jag var kär i allt hon var, i alla henne sidor, i alla hennes - enligt henne- brister.. alltihop betydde så mycket för mig men frågan var ifall hon också gillade mig.. ifall mina känslor kunde bli besvarade.. men jag kunde inte fråga, tänk om vår vänskap skulle ta slut eller förstöras? Jag skulle inte kunna leva me det, jag skulle inte kunna leva utan henne...
Med tankarna flaxandes i mitt huvud pussade jag Nicky på kinden och blundade.
Niallls Perspektiv:
-And if Harry here, didn't turn that light on, everything was totally perfect.. Avslutade Louis sin historia med och jag log varmt mot honom.
-You kissed on the first date bro, you're going all in.. Sa Zayn med ett flin.
-Well, i like her.. Sa han och Zayn nickade.
-Glad you found someone boobear, sa Harry och Louis fortsatte le som ett fån.
-But don't snog outside the building..Sa Zayn med ett retsamt flin.
-Haha, Zayn sa Louis sarkastiskt.
-Just sayin' bro, just sayin'... Försvarade Zayn sig.
Att säga att jag mådde bra, var en lögn.. Jag saknade Anna så mycket, och när de andra pratade om sina förälskelser så skar det i mig.
Jag sakande att ha Anna i mina armar, jag saknade att få säga att jag älskar henne, att få kyssa henne, krama henne, älska henne.. Jag saknade allt som hade med henne att göra..
Det gjorde ont i mig, det störde mig hela dagarna, tankar på hur vi kunde haft det, vad jag gjort för fel...
De hade avslutat samtalet och alla höll på med något annat..
-Wanna play FIFA? Frågade Liam mig och jag skakade på huvudet.
-I'm sorry Li, im not in the mood.. Sa jag och han reste på sig.
-Is something wrong? frågade han och jag skakade på huvudet.
-I'm just a bit tired.. Sa jag och han log lugnande mot mig.
-You can always talk to me Niall, Sa han och jag nickade.
-Thanks Liam, it means a lot. Sa jag och han log mot mig.
-But seriously who wants to play with me ? Frågade han och Zayn satte sig bredvid Liam, de startade spelet och alla koncentrerade sig på TV:n istället.
Vilket var skönt, jag kunde drömma mig bort hur mycket jg ville utan att väcka uppmärksamhet.
Jag tog upp min mobil och klickade på twitter appen.
Inte mycket hade hänt...
Jag skrollade ner i flödet ända tills en bild på Louis och Isabell syntes.
Nej.. Detta var inte så bra..
-Lou, look at this.. Sa jag och räckte honom min mobil.
-We didn't see them.. Like at all but, the pic is kind of blurry anyway, i'll tell Issa later.. Sa han och jag nickade innan jag fortsatte kolla igenom flödet och bilderna.
 
Klockan var ca 12 nu och vi var tvugna att åka till studion.
-I'll see ya later then, var det sista jag sa innan jag gick ner till min bil.
 
Isabells Perpektiv:
-Louis Tomlinson the swagmasta from doncatsa is here! Utbrast Louis plötsligt och jag skrattade.
Jag hörde på hans röst att de fortfarande var i trappan så jag satt kvar.
 
-There she is!
Någon lade sina händer precis om min överkropp så att jag hoppade till.. Louis..
-Louis! You scared the shit out of me! Utbrast och vände mig om.
-Aw, i've missed you too.. Sa han och mosade in mig i en kram.
Jag lade mina armar om honom och pussade honom snabbt på kinden.
-I want a kiss too! Sa Harry och jag brast ut i skratt.
-Go ask Nicky for one! You two, have something and i promise you that it's something cute!
Sa jag och Harrys kinder blev röda direkt.
-Aw, he's blushing! Sa Louis och jag log.
Detta var vart jag trivdes.. Med killarna och Bella i studion, vi hade så roligt och tiden gick otroligt fort..
Louis och jag hade något på gång och sommaren var här..
Jag var glad och ingen skulle få förstöra min glädje..
-You look so thoughtful... whats on your mind? Frågade Louis och jag skakade på huvudet.
-Nothing special..
Här har ni! Alltid lika jobbigt att skriva 'det tråkiga' efter händelserika kapitel men jag hoppas att det duger..
Dessa kapitlen kommer att vara lite trpkigare men vi kan säga.. typ om 5 kapitel så kommer saker att hända så stay tuned!
Älskar er!
xxx
Sally
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

har du sett det senaste mejlet btw? Det är en fråga/idé. :) En bra fråga/idé! :) Jättebra! :) längtar till nästa! :) kram! xx <3

2013-02-17 @ 21:32:42
Postat av: Bella

förlåt att jag tjatar :) kram! xx :) <3

2013-02-17 @ 21:36:36
Postat av: Issa

Jätte bra! Längtar till nästa :)

2013-02-18 @ 21:21:12
URL: http://dreamoned.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0