Moments Of Love - Kapitel 17

Tidigare:
Vi ställde oss upp och gick ner till de andra som väntade i entren.
Jag kramade om Llouis och gav honom en snabb puss på kinden innan jag sa hejdå till de andra killarna samt Bella innan jag började röra mig mot min bil.
En dejt med Louis! Jag såg verkligen fram emot det men frågan var ifall han gillade mig, och varflr han bjöd ut mig...
Harrys Perspektiv:
 
Louis fixade sig i hallen och jag betraktade hans snabba rörelser.
Alla hade samlats i min lägenhet..
Niall,Liam,Ashley,Nicky,Zayn och Perrie och Louis skulle ut med Isabell.
-You're really into her arnen't you ? Frågade jag och han nickade.
-I really like her man..  Sa han och jag log mot honom.
-Go for it man, you guys are cute together.. Sa jag uppmuntrande och han nickade med ett leende.
-Thanks Harry.. I'll go now! Don't wait for me.. Sa han och jag nickade.
-Have fun! Sa jag och vi kramades innan han lämnade lägenheten och jag låste efter honom.
Jag gick tillbaks till vardagsrummet där alla befann sig och satte mig ner på min plats där jag tidigare suttit nära Nicky.
-Guys.. I feel bad.. Sa Liam och allas uppmärksamhet vändes mot honom.
-Why? Frågade alla nästan samtidigt.
-Everybody exept Bella is having fun.. It's not nice of us.. Sa han och jag nickade.
-I'll call her.. you're right.. sa jag och tog snabbt upp mobilen.
Efter knappt en signal svarade hon.
-Hi Harry, sa hon med en aning glad röst.
-Hi Bella, um what are you doing ? frågade jag.
-Nothing at all, why ? frågade hon.
-Because we thought that you'd like to come over, we don't want  you to be all alone so ? svarade jag och hon aha-ade.
-Sounds like fun.. um i'll be there in 20.. is that okay ? frågade hon med lite orro i rösten.
-Yes, thats great see you.. sa jag.
-See you.. sa hon och efter det hördes ett pip.
 
-She'll be here in 20.. Infromerade jag alla och Liam började genast le igen.
 
Bella umgicks med Perrie direkt.. De klickade direkt! Nicky låg i mitt knä och jag antog att hon sov..
-Nicky dear, are you asleep? frågade jag men fick inget svar.
Hon sov...
-Guys... I'm gonna carry her to my room, i'll be back soon.. Sa jag och de nickade.
-When are you going to tell her? Frågade Liam.
-Soon.. Sa jag och han nickade.
Jag bar upp henne och reste mig upp för att sedan börja gå mot mitt rum.
Väl där lade jag Nicky på min säng och lade mig bredvid henne en stund.
Jag skulle kunna sitta här för evigt utan att tröttna..
Försiktigt strök jag henne över kinden.
-If you only knew how much i like you.. im in love with you.. Viskade jag tyst..
Jag ville bara säga det till henne.
Även om hon sov så kändes det bra..
Jag gav henne en puss på kinden innan jag reste mig upp och började gå ut ur rummen.
-Harry.. Don't leave.... Please.. mumlade Nicky sömnigt och jag gick genast till henne.
-Don't worry.. im right here.. Sa jag och hon tog tag i min tröja så fort jag kommit närmre.
Nicky blev rädd, bara sådär.... ganska ofta och hon behövde ha någon nära.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

jättebra :) längtar till nästa! :) såg du mejlet om hur jag hade det i sthlm? kram! xx förlåta att jag tjatar :)

2013-02-14 @ 21:37:39
Postat av: Bella

har inte fått något svar från dig sen igår kväll :) kram! xx :D

2013-02-14 @ 21:44:34
Postat av: Anna

Jätte bra! :)

2013-02-14 @ 21:45:58
Postat av: Bella

har mejlat dig btw :) kram! xx

2013-02-14 @ 22:20:34
Postat av: Bella

förlåt att jag tjatar :) kram! xx

2013-02-14 @ 22:20:46
Postat av: Nickoll

Hello jag undrar om du vill göra ett länkbyte?:) kram xx

Svar: Visst! Länkar dig snart! kramxx
Sally

2013-02-14 @ 23:22:52
URL: http://www.onediirectionstoryys.blogg.se
Postat av: Bella

har svarat på mejlet :) svara tillbaka :) kram! xx om du vill :) xoxo

2013-02-15 @ 18:22:42
Postat av: Bella

har svarat på mejlet :) kram! xx <3 har en bra kväll :)

2013-02-15 @ 19:29:51
Postat av: Bella

såg du idén och bilden? :) förlåt att jag tjatar kram! xx

2013-02-15 @ 20:05:45
Postat av: Bella

:) * xoxo

2013-02-15 @ 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0