Moments Of Love - Kapitel 15

Tidigare:
-I hope she'll get better.. Sa jag sedan och nu var det Liams tur att nicka.
Jag brydde mig faktiskt om Liam och minst lika mycket som jag brydde mig om Harry och jag ville att han skulle ha det bra.. Under den korta tiden vi känt varandra så har jag märkt att han är den snälla, känsliga, och oskyldiga av dem och hans personlighet var ett plus.
Det jag inte förstod var hur en tjej som Ashley.. Älskade Liam. Jag menar visst kärlek har inga gränser men något gemensamt måste man väl ändå ha..
Hon var en modell, en 'badgirl' i mina ögon och lutade mer åt det vilda hållet... Det var rena motsatsen till Liam.
Harrys Perspektiv:
 
-I'll go out first with Nicky, then i'll text you Lou, Sa jag.
-Okay, I'll go out with Isabell.. Nial i'll drive you back home so you'll go after me, with Bella..
Zayn and Perrie, are you guys going with Harry? Frågade Louis och de nickade.
Liam hade redan gått, med Andy och Spencer. Inga Paparazzis fanns när han stack men nu, så kryllade det a´v nyfikna journalister och paparazzis överallt..
Jag tog ett säker grepp om Nickys hand och drog med henne ut ur klubben.
-Hold on tight.. Sa jag och hon nickade.
Vi blev sedda och mitt grepp om hennes hand hårdnade.
-Harry styles, tell us about the party.
-Who is this girl?
-Is this you girlfriend.
Jag ignorerade frågorna och trängde mig igenom dem fram till min Range Rover,
-You okay Nic? Frågade jag och hon nickade.
Vi hoppade in i bilen och jag smsade Louis.
'We're alive, in the car'
'We'll be there in 2'
 
Bilder på oss allihop medan vi tagit oss ut fanns snart publicerade överallt men detta hade vi vant oss vid.
Jag svalde alvedonen som jag höll i och drack två glas vatten innan jag gick upp till mitt rum.
Jag lade mig utmattat i min säng..
Tre år med mina bästa vänner, tre år sedan X-factor... För bara tre år sedan var jag en vanlig kille i Chesire..
Nu visste nästan alla vem jag var.. Det var skrämmande.. Men detta var min dröm.. Min stora uppfyllda dröm!
Jag var glad, riktigt glad.. Kvällen hade varit lyckad, jag hade fått min tryckare med Nicky, det hade känts så magiskt att få hålla om henne på det sättet, hennes huvud lutat mot min axel.. Hennes gulliga konversation med mig..
Allt!
 
Annas perspektiv:
*Morgonen därpå*
Varför kände jag fortfarande såhär ? Varför! Det var ju jag som valt att lämna honom..
Att se honom gå ut ur Funky Buddha med en annan tjej strödde salt på såren...
Alla tidningar i Londons rubrik idag 'One Direction's 3-years celebration!'
Bella hade dem skrivit att hon hette..
Jag ville inte läsa igenom artikeln men jag kunde inte motstå det..
Bilden på honom fastnade mina ögon på.
Hans blonda hår var nu brunt.. Endast spår av små blonda slingor fanns kvar och han hade ändrats så mycket på knappt en månad..
Jag ville inte erkänna det men jag ångrade mig.. Jag skulle aldrig avslutat vårt förhållande... Det kunde varit jag på bilden.. Hans hans om mina axlar..
Jag märkte inte att jag grät för ens tårarna träffade tidningen..
Niall, Niall,Niall....
Kort kapitel... Inte så mycket som händer..
Anna kommer in i bilden...
Skolan tar kål på mig..
Har lite till imorgon bitti som jag inte är helt klar med så jag ska upp tidigt och försöka...
Ha en trevlig kväll!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

jättebra 2 kapitel :) längtar till nästa! :) kram! xx

2013-02-11 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0