Moments Of Love - Kapitel 11

Tidigare:
Plötlsigt knackade det på dörren och jag hörde Liams bekanta röst...
-Babe are you home? Frågade han och jag hörde hur en nyckel vreds i nyckelhålet.
Jag låg chokad med Jake under mig och jag kunde inte röra på mig. 
Liams fotsteg närmade sig.. Vad skulle hända nu ?

Ashleys Perspektiv:
Han fick inte se detta!
-Jake, Go hide in my laundry-room! Viskade jag och bara några sekunder senare så hade Jake hävt sig upp och gömt sig. 
Hoppas att Liam inte hörde eller märkte något..! 
-Hey babe, why didn't you open the door ? Frågade han och lade sin hand på min kind. 
-Because I was in the kitchen so i didn't hear it. Sa jag och log lite mot honom. 
Han nickade och böjde sig ner mot mig, 
Jag var själv inte så kort men Liam var definitivt längre..
Hans läppar skuttade lätt över mina och snart så var de pressade mot dem. 
Han hade någon slags lust i sig eftersom han snabbt bad om ingång med sin tunga och även om jag ville neka den så kunde jag inte det.. 
Kyssen övergick till hångel och Liam bar upp mig så att jag kunde slongra benen om honom vilket jag gjorde.. 
Även om detta skulle leda till samma sak som det höll på att bli med Jake så kände jag ingen lust själv.. Ingen alls men det kunde inte Liam märka, Han och jag måste ha ett förhållande för annars så har jag ingen karriär..
Hur skulle Jake komma ut ? Aldrig i livet att jag skulle göra detta med Liam när Jake skulle kunna höra allt! 
Min pojkvän, min riktiga pojkvän skulle absolut inte få vara här samtidigt.. Han måste ut nu! 
Jag fortsatte hångla med Liam och jag kände hur han började gå mot mitt rum. 
-It was a long time ago.. Mumlade han och jag tvingade mig själv att nicka. 
-Yeah.. Sa jag mot hans läppar. 
Han stängde dörren efter sig och Jake kunde gå nu..
Synd att det inte var han som jag gjorde detta med...Det hade definitivt varit mycket bättre då! 
-I love you Ashley, Sa han och jag nickade. 
-I love you too Liam. Sa jag och han började gå närmare min säng.. När han var precis vid kanten så hamnade vi båda i sängen och Liams läppar var fortfarande mot mina....
 
Bellas Perspektiv:
 
*3 Dagar senare i Stuidon*
 
-30 minutes break! Ropade Isabell när Harry precis blivit klar. 
Jag reste mog upp från soffan där jag suttit och diskuterat viktiga saker med Caren och hon gick ner till Cafet. 
Jag anslöt mig till de andra som inte gjorde så mycket..
-So girls there's something we wanted to ask you. 
Sa Liam och jag lyssnade nyfiket efter en fortsättning. 
-We're having a '3 Years' Party in about one week.. It's the 23th this month and we wanted to know if you wanted to join us ? It'll be at Funky Buddah..
Frågade han entusiastiskt och kollade på både mig och Isabell.
 
 
Isabell tittade frågandes på mig och jag nickade. 
-We'd love to! Sa hon och jag nicakde glatt. 
-Okay guys so its on Tuesday night and we'll pick you up at about 8... Because it all starts at 10 so we could get there and stuff before.. 
Sa Liam och låste ögonen i mina. 
-Sounds good to me. 
Sa jag och Isabell nickade.
Det skulle kunan bli kul, om någon då umgicks med mig.. De försökte iallafall men de var jag som hade svårt för att förstå det.. Jag måste vänja mig vid killars sällskap!
Det skulle inte kunna vara så svårt.. Prata lite, le oftare, ja allt det där.. 
Isabell påstår att jag har det rätta utseendet.. Det är inte så att jag hatar mitt utseende men det är inte det bästa.. 
-Bella.Back.To.The.Planet! Sa Harry med robot-röst och jag vände min blick mot honom.
-What? Frågade jag och han skakade på huvudet.
-Nothing, you looked so thoughtful.. Is something wrong? Frågade han och hoppade närmre mig. 
-No, Everything's alright. 
Sa jag med ett leende och Harry log tillbaka.
Han såg mig som en syster.. Han ville vara vän med mig och det gladde mig mycket, otroligt myckt faktiskt. 
-It's going to be the best night out ever! Sa han och jag nickade med ett leende.
-Yeah i look forward to it. Sa jag med en aning entusiasm i min röst. 
Jag var inte riktigt den personen som kunde ändra sin ton och få folk att gå på den utan man kunde märka ifall något inte stämde nästan direkt.
-Harry! You asked Nicky if she wanted to come right? Frågade Niall som satt mitt emot oss och pratade med Zayn.
-Nikcy! I haven't talked to her in like forever! Thanks Nialler I'm calling her! Sa han och reste på sig stressat innan han försvann ut ur rummet. 
-Who's Nicky ? Frågade jag Liam och han log mot mig. 
-A girl that Harry likes, but they're still just friends. 
Sa han och jag nickade med ett svagt 'Aha'.
 
 
Liam, Harry, Jag och Isabell hade startat ett samtal om Sverige.. Killarna var sjukt nyfikna på allt och jag förklarade för minst tionde gången att det var flera år sedan jag varit där.
-We don't remember everything but we planned a trip to Sweden soon, There are some realitves that we haven't seen in ages.
Sa jag och Harry nickade. 
-Wasn't it hard to move away from everything, i mean you were just two little girls.. Sa Liam och tittade mig ännu en gång rakt in i ögonen. 
Varför hade han en sån ögonkontakt med mig. 
Det var läskigt men på något sätt så hade jag inget emot att kolla in i hans ögon. 
De var riktigt vackra, som choklad.. Blandat med guld.. Hans ögon var lite större ockckså och man blev helt borta i dem...
-Yeah it was kind of hard.. All the friends and the family and everything but we got used to it..
Sa jag och han nickade med en intresserad blick. 
-So you guys have eaten meatballs, Like real swedish ones? Frågade Harry och jag började skratta. 
-Yup, sa jag och han gapade stort. 
-Thats so cool! I love meatballs.. Please tell me that you know how to do them! Sa han och nu var det Isabells tur att skratta. 
-We're professionals! Sa hon och rätade stolt på ryggen. 
 

Tråkigt mellan-kapitel här.. Men det kan man inte undvika..
Så Ashley kom undan.. Vad tror ni kommer att hända? 
Nicky ? Harry? 
Mycket händer här.. 
Nästa kapitlet eller kapitlet där på kommer att vara deras utgång..  Hur kommer det gå ? 
Stanna kvar och ta reda på det.
Tidigt idag eftersom att jag ska iväg nu och kommer inte att kunna lägga ut detta senare.
 

Kommentarer
Postat av: Bella

jättebra! :) längtar till nästa! :) kram! xx

2013-02-05 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0