Moments Of Love - Kapitel 34

Tidigare:
Han var Harry Styles... Varför skulle jag vara något extra när han kan få vem som helst.
Tänk om vi blir något men sedan lämnar han mig? Då kommer jag ångra allt.. och jag vill inte riskera vår vänskap... 
Han tog upp sin mobil och öppnade ett sms. 
 
Till: Ggirl<3
Love you too! <3 
 
Chocken som slog mig.. var inte liten..
Harrys Perspektiv:
Gud vad man kunde sakna vissa.. Jag saknade min familj så mycket.. Gemma och mamma.. 
Varje gång jag minns dem vill jag bara åka hem.. 
 
Love you too!
 

Skärmen lystes upp och jag log åt min systers sms. 
Vi hatade varandra när vi var yngre men nu, nu saknar vi varandra och jag skulle inte kunna leva utan henne. Även om hon inte finns nära mig. Hon är fortfarande min jobbiga storasyster men jag älskar henne.. 
Jag låste upp min mobil och började knappa in ett svar. 
Sedan vände jag blicken mot tvn och fortsatte kolla på vad det nu var som gick på tv. 
 
-The food is here! Utbrast Louis och kom in med påsarna. 
Han lade dem på bordet och jag rätade på mig. 
-So.. i've been thinking.. now that the summer is fading.. maybe we could do something ? I was talking with Isabell and she thought it was a god idea.. Sa han och jag log mot honom. 
-Yeah, it sounds great! Sa jag med ett leende. 
-Yeah.. sa Nicky och log ett litet leende mot Louis. 
Jag greppade tag om min nudel-box och tog fram två par chapsticks som kommit med.
-Here, sa jag och gav Nicky hennes. Hon tog emot dem och särade dem ifrån varnadra. 
-Thanks, sa hon och log mot mig. 
Jag öppnade boxen och lade den mellan mig och Nicky så att vi båda hade tillgång till den. 
 
Nickys Perspektiv: 
 
 
Han kanske inte menade mig den natten.. Kanske pratade han bara om henne då? Jag var så dum som skulle kunna tro det..
-Nicky, don't you wanna eat a bit? frågade Harry. 
-Im not hungry Harry, sa jag och han suckade.
-But you were supposed to share with me? sa han och satte sig rätt i soffan. 
-Yeah but..
-Are you ok? frågade han sedan. 
-Yeah? I'm fine, im jst not hungry.. sa jag och han nicakde.
-Tell me if somethigns wrong..? sa han och jag nickade.
-Yeah. 
 
Harry och Louis åt för fullt och jag höll på med min mobil, jag ville ha någon att prata med men det går inte.. Ingen utom Louis vet något om detta och han är inte den jag vill vända mig till.. Det känns fel om jag ska anklaga hans bästa vän för något.. Det går inte.. 
Mina fingrar vandrade över skärmen medan jag gjorde allt möjligt. Från Facebook till twitter till Instagram till Kik... Allt.. 
Jag var inte ledsen.. eller jo det var jag men jag visste att detta ska hända, det var nästan självklart att han gillade någon annan.. älskade var det desuutom.. 
-It's gettign quite late, i think i have to leave.. sa jag och väckte bådas uppmärksamhet. 
-Can't you stay over tonight? frågade Harry. 
Varför? Brydde han sig så mycket ? 
-I don't think so.. 
-Please Nicky! It'll be fun! Sa Louis och jag suckade.
-Please! 
-Come on.. 
-Fine.. 

Lilla Nicky missförstod allt :( aja så kan det gå.. Vad tycker ni om allt? En läsaer tipsade om att jag skulle ha en frågestund.. Har nin några frågor? vill ni att jag ska ha en?
Skriv ja eller nej i kommentarsfältet

Kommentarer
Postat av: Bella

jättebra! :) Ja! :) kram! xxx

2013-04-02 @ 21:09:05
Postat av: Anonym

längtar till nästa! :) xxx

2013-04-02 @ 21:09:17
Postat av: Bella

blev anonym :(
har mejlat dig :) förlåt att jag tjatar
kram! xxx :)

Svar: Du behöver inte skriva att du har mejlat mig här, jag får det som sms i mobilen ändå;)
Sally

2013-04-02 @ 21:09:46
Postat av: Bella

ok :) xxx

2013-04-05 @ 14:56:41
Postat av: Anna

När kommer nästa? :)x

Svar: Jag hoppas att jag hinner skriva klart ett kapitel till ikväll xx;)
Sally

2013-04-09 @ 21:42:42
Postat av: Hanna

Jag har en idé om att Liam skulle se Sin flickvän med killen och han skulle vara med grabbarna. Och som jag läste från början att nicki hatade att man inte vissade respekt för hennes kompisar så kunde hon väll gå och slå sönder henne. Så att det finns lite drama. Vad tycker du? Mejla mig om du gillar idén!

2013-04-15 @ 07:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0